הגדרת תפקיד:
- ליווי ומתן שירות למשתמשי קצה בכל רמות המערכת ליחידות ארגוניות.
- טיפול בתקלות ובפניות אפליקטיביות למערכות השונות בארגון
- יצירה ושיפור חומרי הדרכה
- הדרכות קבוצתיות ואישיות
- מתן תמיכה טלפונית עפ”י צורך
- היקף משרה: משרה מלאה, העבודה בתל אביב
- משרה זמנית (אוגוסט – נובמבר) עם אופציה להארכה
דרישות התפקיד:
- הכרות מלאה ושליטה במערכת הפעלה windows ויישומי office – חובה
- הכרות מלאה וברמה גבוהה עם מערכתSAP Business One , כולל הבנה מעמיקה בתהליכי הנה”ח ורכש. ידע בכתיבת שאילתות על סביבת SAP HANA – יתרון משמעותי
- עדיפות להשכלה בתחום מערכות מידע וניסיון בהטמעת מערכות – יתרון
- ניסיון באפיון, יישום וניתוח מערכות. ידע וניסיון בעבודה עם SQL – יתרון
- ידע וניסיון במערכות BI
- מוסר עבודה גבוה, יוזמה וראש גדול
- תודעת שירות גבוהה, סובלנות וסבלנות
- יחסי אנוש ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה
- יכולת לעבוד בלחץ ויכולת ביצוע כמה מטלות במקביל
- יכולת למידה עצמאית של חומרים חדשים ושל תחומים חדשים