zofim.org.il
  
 


 

 

שאלות נפוצות- פורטל הורים



לחצ/י כאן על מנת לעבור לאתר ההדרכה של פורטל ההורים החדש 

לחצ/י כאן על מנת לעבור לסרטוני הדרכה 

 

 

שאלה: לא קיבלתי מייל להרשמה לפורטל.

 

תשובה: יש לוודא שמילאת את כתובת המייל שלך בלינק של הפורטל ועקבת במדוייק אחר ההוראות. אם לא התקבל מייל לדואר הנכנס, יש לבדוק בדואר הזבל. במידה וגם שם לא התקבל מייל, יש ליצור קשר עם התמיכה באמצעות "צור קשר".

 

שאלה: שכחתי משתמש / סיסמה.

תשובה: יש להתחבר לפורטל דרך הקישור באתר הצופים. במסך הראשון יש ללחוץ על "שכחתי סיסמה". לאחר מכן, תתקבל הודעה לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם כפי שהוגדרה בשלב הרישום הראשוני ויש לעקוב אחר ההוראות בהודעה זו.

 

שאלה: כשאני מנסה להתחבר למערכת מתקבלת הודעת שגיאה שהמייל שלי לא תקין.

תשובה: יש ליצור קשר עם התמיכה באמצעות "צור קשר".

 

שאלה: כשאני מנסה להתחבר למערכת מתקבלת הודעת שגיאה שהסיסמה שלי לא תקינה.

תשובה: יש להתחבר לפורטל דרך הקישור באתר הצופים. במסך הראשון יש ללחוץ על "שכחתי סיסמה". לאחר מכן, תתקבל הודעה לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם כפי שהוגדרה בשלב הרישום הראשוני ויש לעקוב אחר ההוראות בהודעה זו.

 

שאלה: מתקבלת הודעת שגיאה לגבי ת"ז שלי.

תשובה: יש לבדוק כי הוקלדו 9 ספרות (כולל ספרת ביקורת). אם הבעיה חוזרת על עצמה – יש ליצור קשר עם התמיכה באמצעות "צור קשר".

 

שאלה: הילדים שלי אינם מופיעים כאחים.

תשובה: כנראה שיש לנו בעיה בהגדרות...יש לפנות לשבט להמשך טיפול.

 

שאלה: איני רואה את כל ילדי בכניסה עם המשתמש שלי.

תשובה: אם האחים הם משבטים שונים – כאשר תבחר במסך שבט מסויים, יופיע לך החניך המקושר לשבט שבחרת וכאשר תבחר את השבט הנוסף יופיע החניך המשוייך לאותו השבט. אם האחים הם מאותו שבט – עלייך לפנות לשבט לפתרון התקלה.

 

שאלה: לא מופיעים כל / חלק מפרטי ההורים – כיצד ניתן להוסיף / לעדכן?

תשובה: יש להכנס עם המייל והסיסמה לפורטל וללחוץ על כפתור 'עדכן' במסך 'רישום הורים'.

 

שאלה: פעילות שאני רוצה לרשום את ילדי אליה אינה מופיעה / לא מופיעים מפעלים כלל.

תשובה: יש לפנות למרכזי השבט לקבלת סיוע.

 

שאלה: אני רושם את ילדי לטיול/ים ולא מתקבלת הנחת אחים.

תשובה: יש ליצור קשר עם התמיכה באמצעות "צור קשר".

 

שאלה: אני לא רואה שום יתרה...

תשובה: כנראה שיש לנו בעיה בהגדרות...יש לפנות לשבט להמשך ברור.

 

שאלה: היתרה שלי לא תקינה / מופיע לי חוב לא ברור.

תשובה: יש לפנות לשבט להמשך ברור.

 

שאלה: לא קיבלתי את ההנחה שמגיעה לי.

תשובה: יש לפנות למרכזי השבט לקבלת סיוע.

 

שאלה: החיוב לא מתבצע – מתקבלת הודעת שגיאה לגבי כרטיס אשראי.

תשובה: תנועת הצופים מכבדת כרטיסי אשראי מסוג ישראכרט, מסטרקארד וויזה בלבד. אם הנך מנסה לסלוק באמצעות כרטיס ממותג אחר – תתקבל הודעת שגיאה. אם השגיאה מתקבלת עבור הכרטיסים שהתנועה מכבדת – יש לבדוק בשנית את הפרטים שהוקלדו (מספר כרטיס / תוקף / CVV / ת"ז וכו') ולנסות שנית לבצע את החיוב. אם התקלה חוזרת על עצמה – יש ליצור קשר עם התמיכה באמצעות "צור קשר".

 

שאלה: איך אני יכול/ה להפיק העתק קבלה?

תשובה: יש לפנות לשבט להמשך טיפול.

 

שאלה: כיצד אני יכול/ה לבטל רישום למפעל ולקבל זיכוי?

תשובה: יש לפנות למרכזי השבט לקבלת סיוע.

 

 

פרסם כתבה »