zofim.org.il
  
 


 
מחלקת הדרכה
חץ  שאלון עמדות - המסע בצופים- שלב 2- 2016 דף הבית » מחלקת הדרכה »שאלון עמדות - המסע בצופים- שלב 2- 2016

 שלום!
בשנתיים האחרונות עסקה תנועת הצופים בהטמעת תכנית ההדרכה החדשה "המסע בצופים". תכנית זו היא ראשונה מסוגה בתנועה ויוצאת דופן בהיקפה. 

כעת אנו מעוניינים לבדוק את עמדותיך ביחס לחווית ההדרכה שלך בצופים. 
נשמח אם תוכל/י להקדיש מספר דקות על מנת לענות ברצינות על השאלון המצורף. 
שאלון זה עתיד להשפיע על ההדרכה בתנועה. 

היו נכונות ונכונים,

מחלקת הדרכה

שם מלא*
מין*
שכבה*
תפקיד*
שכבת הדרכה*
שבט והנהגה*
בשבט שלי החניכים מתחשבים אחד בשני
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בשבט שלי החניכים רבים הרבה זה עם זה
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בשבט שלי יש מקום להרבה מאוד דעות
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בשבט שלי מעודדים יוזמות של חניכים
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בשבט שלי כולם מרגישים שהם יכולים לומר את דעתם
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
האחריות על מה שקורה בשבט היא של כולם
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
השבט שלי מתנהל באופן דמוקרטי
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
חשוב שחניכים ומדריכים יאמרו את דעתם האישית
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
חשוב שחניכי צופים יכירו נערים ונערות ממגזרים אחרים שחיים בישראל
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
החניכים בשבט דואגים שהשבט יהיה מסודר
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
אני יכול לסמוך על החברים בשבט שיעזרו לי כשאני צריך
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בקבוצה שלי יש כמה חברים, שתמיד קובעים לאחרים מה לעשות
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בקבוצה שלי החניכים אומרים מה שהם חושבים ומרגישים
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
כשהחברים בקבוצה שלי יוזמים משהו כולם מוכנים לעשות ולתרום
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
המדריך/המרכז שלי תמיד מדבר איתנו בגובה העיניים
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בשבט שלי יודעים לקיים דיון ולהקשיב לאחרים
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
חשוב שבעלי התפקידים בשבט יבחרו באופן דמוקרטי
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
חשוב שבשבט ידברו גם על דברים שקורים בארץ ובעולם
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
אני חושב/ת שיש לי אחריות על מה שקורה בשכונה שלי
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
אני חושב/ת שיש לי יכולת לשנות דברים שמפריעים לי בשבט
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
אני חושב/ת שיש לי יכולת לשנות דברים שמפריעים לי בשכונה ובקהילה
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
אני חושב/ת שיש לי אחריות על הקהילה בה אני חי
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
חשוב לי שכולם ירגישו שהם חלק מהשבט
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
חשוב לי שכולם ירגישו שהם חלק מהקהילה
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מזמנים שונים תורמת לי לקבל יותר הכשרות למילוי התפקיד שלי
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת פעולה מזמנים שונים מפנה לי זמן לקיים יותר שיחות אישיות עם החניכים שלי
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בישיבות צוות אנחנו לומדים ביחד מיומנויות צופיות, חושבים על נקודות מבט ומכינים את עצמנו לפעולות
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
בישיבות צוות אנחנו לומדים להכיר אחד את השנייה ומתגבשים כצוות
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מחלקים שונים גורמת לפעולה לעבור בצורה טובה יותר
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מחלקים שונים גורמת לחניכים להיות קשובים יותר ולשתף פעולה יותר
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מחלקים שונים גורמת לפעולה להיות מעניינת יותר עבור החניכים
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מחלקים שונים מאפשרת לחניכים שונים בעלי יכולות וחוזקות שונות לבוא לידי ביטוי בפעולה
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מזמנים שונים הופכת את חווית ההדרכה שלי לפשוטה יותר
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת פעולה מזמנים שונים מקלה עליי כמדריך/ה
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
שאלת הפעולה מקדמת את הדיון ואת ההבנה שיכולות להיות תשובות שונות וחשיבה שונה אצל חניכים שונים
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
שאלת הפעולה מעוררת דיון בצוות ההדרכה כשאנחנו עוברים על הפעולות לקראת העברתן
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
שאלת הפעולה גורמת לי לחשוב יותר לעומק על נושא הפעילות ולחפש אליה תשובה, לפני שאני מעביר/ה את הפעולה
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת פעולה מחלקים שונים גורמת לי לשים את הקבוצה שלי במרכז המחשבות שלי על הפעילות
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
הרכבת הפעולה מחלקים שונים גורמת לי להתאים את הפעולה לקבוצה שלי בצורה הטובה ביותר
לא מסכים בכלל קצת לא מסכים קצת מסכים מסכים מאד
האם את/ה מרוצה באופן כללי מתכנית ההדרכה "המסע בצופים"?
במידה רבה מאד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא
עד כמה התכנים וההסברים בתכני המסע כתובים באופן ברור?
במידה רבה מאד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא
האם את/ה מרוצה מכמות ההכשרה שניתנת לך על מנת להכיר וללמוד את תכני המסע בצופים?
במידה רבה מאד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא
מהי התרומה המשמעותית ביותר של המסע בצופים עבורך?
האם יש משהו נוסף שתרצי/ה להוסיף?